A Pas Ferm (27-2-2010)

Nova edició del programa, desprès de 4 setmanes de desconnexió. Perdoneu l’espera.

Com sempre, si voleu deixar els vostres comentaris ho podeu fer en aquest bloc mateix o a la plana del facebook del programa.

L’Equip de l’A Pas Ferm

~ per radiotrama a febrer 28, 2010.

2 Respostes to “A Pas Ferm (27-2-2010)”

  1. Felicitats pel programa, el trobàvem a faltar.
    Espero escoltar a la Judit un dia als estudis de radiotrama amb millors condicions, no es sentia gaire bé i crec q el tema és prou interessant.
    Per altre banda, no entenc la critica a google pel tema de l’energia. Podem criticar a google per moltes coses, de fet ho heu fet al programa, fa el joc a molts governs amb els seu cercador, el tema de la privacitat amb el seu navegador google chrome, etc…. però no entenc pq és critica una iniciativa en la reducció del consum d’energia, a priori d’una manera sostenible. Coneixia la iniciativa, i tot i q no he aconseguit saber com funciona internament el catxarro aquest, però sembla que pot arribar a funcionar amb energia renovable, i d’una manera autonoma de la xarxa, la qual cosa em sembla força interessant per trencar el monopoli de les companyies subministradores d’energia.
    Res, a seguir amb el programa que ho feu molt bé.
    Moi

  2. Jo crec que la crítica ve del fet de que pugui comerciar amb energia. És a dir, està clar que a nivell empresarial és una iniciativa x reduir costos i també saber que les energies que consumeixen són “verdes”. Endavant doncs.

    Els problemes, crec, són dos. El primer, si un dia Google es treu la careta d’empresa super enrollada i super megaguai i amb el “poder” que ha aconseguit, aplica polítiques poc transparents (com ha fet a Xina o a altres paisos) per poder seguir aconseguint una quota genys despreciable de la publicitat on-line (recordem que és el seu principal negoci). Què passara llavors amb aquests premisos si utilitzen energia no-verda?
    El segon problema és, com ja està comentat al programa i tal com ho veig jo, si la quantitat de coses que controla google segueix augmentant (publicitat on-line, correu, buscador, llibres, blogs, imatges, etc..), no tindrem un problema?
    Suposu que aquest últim dilema el podriem aplicar a totes les xarxes socials, però això ja és una altra història, no?
    Arnau Manyo

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

 
%d bloggers like this: